Monday 30 April 2012

NEW PRINTED BAWAL RELEASED

BUY 2 FREE 1!!
FROM 3-5th MAY 2012!
LET'S FINISH 'EM ALL!

CODE     : B01
TYPE      : Bawal
WARNA : Kelabu gelap
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard


SOLD!










CODE     : B02
TYPE      : Bawal
WARNA : Merah Krim
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak kulit ular

SOLD!!








CODE     : B03
TYPE      : Bawal
WARNA : Purple hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard dan abstrak. Ada 2 bahagian bercorak.


CODE     : B04
TYPE      : Bawal
WARNA : Hijau dan hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Zebra


CODE     : B05
TYPE      : Bawal
WARNA : Pink hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard


CODE     : B06
TYPE      : Bawal
WARNA : Kuning coklat
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard


CODE     : B07
TYPE      : Bawal
WARNA : Coklat kuning
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard dan zebra


CODE     : B08
TYPE      : Bawal
WARNA : Kuning coklat hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard besar

SOLD!!









CODE     : B09
TYPE      : Bawal
WARNA : Biru hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard dan abstrak.
mempunyai 2 bahagian corak.


CODE     : B10
TYPE      : Bawal
WARNA : peach oren
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard dan zebra. Rambu-ramba bulat


CODE     : B11
TYPE      : Bawal
WARNA : biru hijau dan hitam
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard besar


CODE     : B12
TYPE      : Bawal
WARNA : oren coklat
HARGA  : RM15 tidak termasuk postage
MOTIF   : Corak Leopard besar

No comments:

Post a Comment